لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

فولاد هرمزگان قند را در دل یزدی ها آب کرد/شهرداری و شناور سازی در خانه متوقف  شدند



نمایندگان هرمزگان در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور صاحب دو تساوی و یک شکست شدند.\

  


به گزارش صبح ساحل،  از گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس از  تیم شهدای بابلسر میزبانی کرد.
از گروه دوم تیم شناور سازی قشم در ورزشگاه اختصاصی خودش با تیم بعثت کرمانشاه بازی کرد و  فولاد هرمزگان در این هفته مهمان تیم شهید قندی یزد بود.
در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس نارنجی پوشان شهرداری با حمایت هواداران خود به دیدار شهدای بابلسر رفت و نیمه نخست  با تک گلی که مهرداد هدایتیان به ثمر رساند با پیروزی به رختکن رفت. در نیمه دوم فشار حملات تیم شهدای بابلسر بیشتر شد و شهرداری مجبور شد دفاعی بازی کند. روی یک خطای پشت محوطه جریمه و روی ضربه ایستگاهی تیم مهمان به گل مساوی دست یافت و این نتیجه تا پایان باقی ماند تا شهرداری از سه بازی خانگی تنها یک امتیاز بگیرید.
تیم شناورسازی پی پشت قشم،  در ورزشگاه خودش به مصاف تیم بعثت کرمانشاه  رفت .
شناورسازان قشم چندین موقعیت روی دروازه حریف خلق کرد اما زورش به حریف خودش نرسید و در پایان نود دقیقه تن به تساوی بدون گل داد تا این تیم هم از سه امتیاز خانگی خودش تنها یک امتیاز بگیرد.
تیم فولاد هرمزگان که اصلا در حد و اندازه خود بازی نمی کند و نتوانسته سه هفته پی در پی خواسته هواداران خود را بر آورده کند در هفته چهارم هم در یزد با نتیجه دو بر صفر بازی را به تیم شهید قندی یزد واگذار کرد تا شاگردان کریمیان در تیم فولاد در شکست هتریک کنند.

 
در این بازی حمید نعمتی در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی
و علی قسمتی هم  در دقیقه ۵۰ برای بار دوم موفق به بازکردن دروازه فولادی‌ها شد.
فولاد در این بازی صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که امین اسدی موفق نشد آن را به گل تبدیل کند و  تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه تغییری در نتیجه بازی ایجاد نکرد و شاگردان داوود مهابادی در تیم شهید قندی یزد با دست پر زمین بازی  را ترک کنند. در پایان دیدارهای هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در گروه اول تیم های نیروی زمینی تهران و بهمن تهران با ۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل اول و دوم هستند. شهدای بابلسر با ۸ امتیاز در مکان سوم ایستاده است. فولاد ب خوزستان با ۷ امتیاز چهارم، چوکای تالش، سپیدرود رشت و شهرداری ماهشهر ۶ امتیازی هستند و مکان های پنجم تا هفتم را در اختیار دارند. شهرداری بندرعباس با ۵ امتیاز هشتم، شهرداری ساری و آینده سازان با ۴ امتیاز نهم و دهم، شهدای رزکان با ۳ امتیاز یازدهم، تهران یاسا و پاس همدان با ۲ امتیاز دوازدهم و سیزدهم و تیم شهرداری بم با یک امتیاز چهاردهم است.
در گروه دوم کویر مقوا تهران و نود ارومیه با ۱۰ امتیاز و به دلیل‌ تفاضل گل اول و دوم هستند. تیم های نیکا پارس چالوس و شناورسازی قشم با ۸ امتیاز و به دلیل تفاضل سوم و چهارم، شهرداری نوشهر با ۷ امتیاز پنجم، تیم های آکادمی کیا، بعثت کرمانشاه و اسپاد تهران با شش امتیاز در مکان های ششم تا هشتم، پترو پالایش شازند و شهید قندی یزد با ۴ امتیاز نهم و دهم ، فولاد  هرمزگان با ۴ امتیاز یازدهم ، اترک بجنورد با ۳ امتیاز دوازدهم،  شهرداری همدان با یک امتیاز سیزدهم و شاهین تابان بوشهر بدون امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور شهرداری بندرعباس در گروه اول با تیم های نیروی زمینی تهران ، بهمن تهران ، شهدای بابلسر ، فولاد ب خوزستان ، چوکای تالش، سپیدرود رشت ، شهرداری ماهشهر ، شهرداری ساری ،  آینده سازان  شهدای رزکان ، تهران یاسا ، پاس همدان و  شهرداری بم هم گروه است.
فولاد هرمزگان و شناور سازی پی پشت قشم در گروه دوم با تیم های شهرداری همدان، شهرداری نوشهر، آکادمی کیا ، شهید قندی یزد، بعثت کرمانشاه، نیکا پارس چالوس، نود ارومیه، اسپاد الوند تهران، اترک بجنورد، شاهین تابان بوشهر، سرخ‌پوشان پاکدشت و کویر مقوا تهران هم گروه هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها